Karriärsutveckling

Marie

Två saker är särskilt viktiga för att jag ska trivas i mitt arbete: utveckling och resultat.





 

Ständig utveckling och givande resultat

Min resa inom företaget började i januari 1998 när jag, under min föräldraledighet sökte och fick ett helgjobb som parkeringsvakt på Autopark, som företaget hette då.  Till en början arbetade jag som parkeringsvakt var tredje helg men till sommaren samma år fick jag en förfrågan om jag ville prova på att besvara överklagningar på kontoret i Fyrisborg.

I oktober 1998 började jag arbeta som överklagningshandläggare på heltid. När företaget 2005 bildade en central överklagningsenhet och utökade med fler anställda blev jag arbetsledare för den nya gruppen. 2008 bytte företaget officiellt namn efter att vi blivit uppköpta av Q-Park och samma år fick jag erbjudande av Q-Parks VD, Peder Ståhlberg, att bli chef för överklagningsenheten. Mina anställda och jag har sedan dess utvecklat avdelningen för överklagan genom att skapa tydliga arbetsrutiner och effektivisera arbetet. Detta har i sin tur lett till att vi under åren startat upp ett flertal nya avdelningar. Alla i syfte att förbättra servicen för våra kunder samt stötta övriga avdelningar internt. 

Två saker är särskilt viktiga för att jag ska trivas i mitt arbete: utveckling och resultat. Jag drivs av att se resultat och av att förbättra rutiner och se medarbetare att utvecklas. Jag tycker också om att bidra till att det blir fler jobb i Uppsala. Jag trivs jättebra i min roll idag och ser fram emot vad framtiden kan ge.



Please wait

Betalningsalternativ E-handel
Maestro
MasterCard
Visa